Personligt | "Kai"

Jag passar inte in

Jag hör inte hemma bland kategorierna skriver insändaren.

Publicerad 2012-08-06

Som nybliven pensionär har jag tagit del av artiklarna och insändarmaterialet i veteranen. Förutom pensionens vara eller icke vara, belopp hit o dit, så tycker jag inte jag hör hemma bland kategorierna här.
Sex har jag fortfarande, nedvärderad känner jag mig inte heller, ej heller felmedicinerad.
Jag återkommer när jag fyller 70.

Kai  levnadskonstnär