Hej
Om Du, liksom jag, inte vill slösa bort livet i hälsovådlig trist ensamhet, utan leva i gemenskap med kärlek och delade positiva upplevelser av olika slag, så kan det bli början på vårt bättre liv. Jag utvecklar gärna vidare tankar därom.
Jag är en snäll, social, snygg, kärleksfull, reko, kreativ, omtänksam, problem- och rökfri man som har bostadsrätt och bil. Jag söker någon att älska och bli älskad av.
Kontakta mig gärna om Du passar in.

