Sommaren är kort, jag också. Vi regnar inte bort, om vi har varandra. Finns du man, gärna över 80, som längtar efter en vän att hålla av och om? Tillsammans njuter vi av den finaste årstiden, är grädden på jordgubbarna för varandra. Bor du i mellansverige är det jättebra men inte nödvändigt.
Kontaktannonser | Ospecificerat

