Sillen,snapsen och jordgubbstårtan har intagits,men det finns oändligt mycket mer att glädja sig åt.Det skulle vara roligt att göra det tillsammans med dig man runt 70-75 år ( för det är jag).Hör av dig så får du veta mer om mig.Livet går så fort tyvärr.Det vore bra om du bor runt Göteborg och helst några mil norrut.
Kontaktannonser | Västra Götalands län

