GLAD UNGDOMLIG TJEJ
Du ungdomlige man, var finns du, kan det vara i Skåne och gärna på västra sidan! Själv är jag en ungdomlig tjej på drygt 70 år. Önskar träffa en snäll, omtänksam, trevlig, vårdad, glad, nyfiken positiv kille i samma ålder. Jag gillar god mat och ett bra vin, lagar gärna mat själv men gillar också att äta ute. Rör gärna på mig, både med promenader men även en cykeltur ibland, går ibland på utställningar och föreläsningar. Reser gärna iväg och upptäcker nytt, både med flyg och egen bil. Gillar dans! Är nästan alltid glad och positiv. Är rökfri och det hoppas jag att du också är. Själv saknar jag denna ”någon” och hoppas att det är DU.
Kontakta: GLAD UNGDOMLIG TJEJ

