Hej!
Bakom min annons hittar du en fräsch och trevlig kvinna jag är omtänksam, snäll och lätt att umgås med. Jag fyllde 70 år i december.
Intressen är allt från träffa vänner och bekanta, resor, utflykter, restaurang/ cafe besök till att gå i skogen och käna alla dofter. Eller att klä upp sig och gå på teater.
Du är en rejäl man ungefär i min ålder snäll, omtänksam, positiva samt glad. Vi varken röker eller snusar men ett glas vin till maten kan vara trevligt. Önskar att du bor i min närhet runt Örebro så att vi lätt kan träffas.
Är du min kommande särbo tro?
Nu håller jag tummarna på att du finns därute.
Kram kerstin

